Zwroty i reklamacje

1. Zwroty:

Mają Państwo prawo zwrócić zakupiony za pośrednictwem naszej strony towar w terminie 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.
 
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj.:
 
SOLARISPOLSKA.PL SP. Z O.O.
UL. GEN. H. KAMIEŃSKIEGO 30
30-524 KRAKÓW
TEL. (12) 655 12 18

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej toptun.pl. W celu przyspieszenia procedury rozpatrywania zwrotu prosimy również o włożenie kopii formularza do paczki z odsyłanym produktem.
 
Adres mailowy dla zwrotów: zwrot@toptun.pl
 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
 
Skutki odstąpienia od umowy:
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od nas (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później  niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
 
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
 
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi.
 
Prosimy odesłać lub przekazać nam zwracaną rzecz na adres:
 
SOLARISPOLSKA.PL SP. Z O.O.
UL. GEN. H. KAMIEŃSKIEGO 30
30-524 KRAKÓW
TEL. (12) 655 12 18
 
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 
 
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 19 PLN (najtańszy oferowany przez nas koszt dostawy). UWAGA! Informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów produktów odsyłanych do nas za pobraniem!
 
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
 
 

 
2. Reklamacje:
 
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać 
w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres:
 
SOLARISPOLSKA.PL SP. Z O.O.
UL. GEN. H. KAMIEŃSKIEGO 30
30-524 KRAKÓW
TEL. (12) 655 12 18
 
lub też mailowo na adres: reklamacja@toptun.pl
 
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia, wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz, o ile to możliwe, zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za drogą mailową).
 
Informujemy, że w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, się do niej ustosunkujemy.
 
Jeżeli towar ma wadę, klient może:
 
1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.
 
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad.
 
Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.
 
2. Żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.
 
Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
 
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres:
 
SOLARISPOLSKA.PL SP. Z O.O.
UL. GEN. H. KAMIEŃSKIEGO 30
30-524 KRAKÓW
TEL. (12) 655 12 18
 
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru klientowi.
 
W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, odpowiadamy z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia dostawy.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium